miércoles, 31 de agosto de 2016

Conto Prehistoria

Xa se van rematando os traballos, pero iso non significa que paremos o Proxecto!!



 UN SOÑO SEN IGUAL!



Nos talleres pedíronme  mirar un vídeo sobre a Prehistoria.
Pero de día non tiven tempo, porque fun á praia.Mirei o vídeo antes de deitarme pero esquecín  apagar o ordenador e quedei durmida.

Tiven un soño rarísimo. Estaba no Paleolítico! Unha familia acolleume como se fose da súa familia. Coñecín a unha nena que se chamaba Sol. Eran moi amables comigo. Mentres que os maiores ían cazar , pescar e recoller froitos, nós quedabamos xogando. Despois duns días nese lugar tivemos que desprazarnos e camiñamos ata que encontramos o sitio perfecto con comida e auga.

Alí, na mesma cova que nós, había outra familia que ía moito máis avanzada.  Ensináronos a falar, a bailar e o máis importante, a pintar nas covas.

Eu e máis a miña amiga Sol estivemos coa nosa nova amiga Luni. Era moi simpática, lista e sobre todo xogadora.
Cando pensaba que ía  quedarme alí para sempre,  a miña nai   espertoume. Conteille o que me pasara e díxome que só era un soño.

Boh! Nunca se sabe!

A que non adiviñades para que me espertou? Pois para ir aos talleres.




Escritora : Paula Caamaño Lago

FIN





No hay comentarios: