lunes, 31 de octubre de 2016

FRASE DA SEMANA !

TOCA DESCANSAR !


Estamos nun tempo de reláx, de vacación para todos os alumnos galegos e españois, e nun tempo en que podemos permitirnos facer unha parada para publicar unha entrada no noso blogue, no blogue dos talleres. 

SAMAÍN

Esta frase está relacionada co Samaín, si, esa festividade que por desgraza todo o mundo confunde co "Halloween". Pero non, eu creo que se os galegos temos unha palabra específica para esta festa (que non ten nada que ver co "Halloween") debemos utilizala e non cambiala.

FRASE

SE OS MALOS RECORDOS VOLTAS A MIRAR, CÓLLELOS E ARRÁSTALOS ATA O BUZÓN DE ELIMINAR. 

(Mónica Caamaño)
Resultado de imagen de boton de eliminar


contraloriadelmagdalena.gov.co


O PORQUÉ


Eu misma fixen esta frase, para que cando a xente volte a mirar eses malos recordos, que non pense: Debería haber feito isto, ou non..?......
E vos preguntaredesvos? E que ten que ver isto co Samaín? Pois eu son unha persoa moi medorenta, entón, cando algunha persoa me ensina unha foto, un vídeo (Etc...) relacionado co medo, con asustar.. coa intención de provocarme medo, pois esta frase dame ánimos para arrastrar a esa persoa ó caldeiro do lixo (ó botón de eliminar das persoas que quero e que non me fan dano).


Un saúdo,
Mónica Caamaño

No hay comentarios: